BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aktiviti Perkhemahan Tahunan (First Camp!!)

Assalamualaikum...

Hei! Hei! Hei!



Wazzup Korunk! SORRY sebab lame x update.....update ni pon sebab ramai yang suh...(mcm x ikhlas je) so update je la......kali ni aku nak cite pasal aku kemah kat skola ^-^
.
.
.
.
pada 7-9 July 2011
SMK Rantau Petronas telah mengadakan Aktiviti Perkhemahan Tahunan


huhuhu...aku kan form 1....so inilah tahun pertama aku merasa sebuah perkhemahan...actually
2 kali...tpi yg pertame tu...mse jah 5,hohoho tapi x best pon mse jah 5 tuh
tahun ni best skali...ye la...first camp kat skola menengah kan...huhuhu

kem tu ari khamis...so mase hari khamis tuh...aku n 1 kelas x belajar pon pagi tuh...
teros bawak beg baju...petang tu baru start
tapi aku,afiqa,elly,damia,nadzirah,kak syara n pinky berlatih drama untuk apreasisi seni! ^0^

ni lah watak2 kiteorg :-

Afiqa - Puteri Yang x berape kejam :P
Aku - Perbantu Puteri Jahat je (Afiqa)
Pinky - Manusia dari Dunia Real
Kak Syara - Orang petama jumpe Pinky
Damia&Nadzirah - Pari2 Biase
Elly - Pari2 Dak kecik yang Melucukan 

kiteorg berlatih petang tuh...Alhamdulillah ..oke la jugak
props pon kiteorg wat..huhuhu...bertanding malam Jumaat tuh,...perrggghh!!
Petang tu, Unit2 laen sebok wat Pintu Gerbang
Tema "Dunia Fantasi"
huhuhuhuuhuhuhu........
Pandu Puteri - Ala-Ala Princess
KRS - Ala-Ala Wonderland
Puteri Islam - Dunno
PBSM - Dunno
Bomba - Castle
Polis - Jack & The Bean Stalk 
Pengakap - Keluar dari tema~

Best...!
Lepas siap wat pintu gerbang...tiba masenye membina kemah...aku sekemah ngan elly & nadzirah


Esok tuh...ade pertandingan memasak,Permainan rakyat,Explorace, n Kawad kaki..
Malam tuh ade Apreasiasi seni...Debar gilew wehhhhhhh!!!!!
Mane x nyer....penonton lebih 200 orang....ketar gilew kaki!
Atas stage pon banyak lupe skrip...Owosssss!!! Memang  sah kalah arr....Pengakap & Bomba & Polis
Terbaek gile!!!!!!!

Lusa tuh...hari terakhir...sedih gile :'(
lagi sedih untuk budak2 senior (form5) sebab ni tahun last dorunk kemah...huhuhu

Hmmmphh...lusa tuh aku kene denda...sebab lewat...malu syial,,,aku lewat pon sebab teman kawan  gi tandas...
adesss~ malu gile...dah la sebelah pengakap kne beratur...pastu cikgu suh kutip sampah! Allah!!! Malang gile naseb time tuh!!! Ape2 pon itu kenangan paling best tahun nih...hak2!

Ape yang best lgi...time sape nth umumkan pemenang setiap AKTIVITI  wahhh!! alangkah terkejutnye apabila dia mengumumkan Pandu Puteri menang APREASIASI SENI!
Ape yang lagi terkejut!! Pandu Puteri Juare Kesuluruhan!!!!
huuhuhu!! seronok gilew aku!!!!
k la k la...penat dah type nihh...k laaa bye2

p/s: Sorry Kalau Ade salah ejaan :)

0 Komen Orang Baik: