BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jadi Orang Biasa Lebih Baik Dari Mahu "POPULAR"

Hey2!!! 
.
.
.
Korang nampak tak TITLE tu? JADI ORANG BIASA LEBIH BAIK DARI MAHU "POPULAR"
heee~ 
Aku dah lama pkir pasal ni....hari2 aku selalu nampak orang yang budget POPULAR kat sekolah(sape yang perasan,bukan masalah aku ok? haha)Mana tak nye bila aku nampak je muka dia mesti kenal(biar tak pon) Kadang2 tuh dia POPULAR pon sebab rapat dengan orang yang POPULAR jugak 
faham x? Sorry kalau x faham
Kalau popular ni perangai yang baik xpe jugak. Ni tak dah POPULAR tapi nak berlagak! MENYAMPAH AKU KAU TAHU TAK! LEBIH AKU PERGI KEDAI BUKU POPULAR DARI TENGOK MUKE KO...GEDIK!!! (x terlibat pon ngan dak2 SMK Rantau Petronas) :)

MENYAMPAH !

Aku rasa jadi budak biasa lagi best dari nak jadi POPULAR. Sebab ape tau...
sebab kalau POPULAR ni serabut kau tahu tak...sikit2 ade gossip ni gossip tuh... menambahkan dose je sape yang mengumpat tuh...yang dak POPULAR ni mule la nak beri keterangan yang menunjukkan dye x bersalah...mengalahkan artis malaysia jer.... n kalau cg adakan ape2 contoh macam FASHION SHOW or pape lah...yang dak POPULAR tuh mesti tergedik2 nak masuk..x beri dah peluang kat dak laen....berlagak lebih!!! eeeeeeeeee!!! Yang orang biase lak...terpaksa tahan dengan dorang...errrgghhh!!! Tak adil arrr gini
Mentang mentang POPULAR dy bole dapat ape yang dia nak arrr? Boifren orang sedap2 dy kebas...ambooiii banyak cantik muke dia....

dak POPULAR: memang aku cantik pon,,kau kisah ape! Tahu la kau jeles sebab muke ko HODOH!
dak biase: daaa! wat ape aku nak jeles,harap muke je cantik perangai macam siot...gi mampos arr ko!
dak POPULAR : .......

hahaha! jangan amek hati yer....sume 2 maen2 jer...lol...
k la...suke sorang aku bace post aku nih....harap anda terhibur! :D
Assalamualaikum~



0 Komen Orang Baik: