BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Mengidam Something tapi x boleh dapat n x patut dapat buat mase sekarang tapi nak jugak!

hurmmmmmm.....saya ada banyak benda yang saya inginkan tapi x dapat n x patut dapat buat masa sekarang.......
list barang yang saya nak
- Canon 550d (Camera)
- Nokia e5 (HandSet)
- Scooter (Yang antique! ) 
- Smart Car (Kete Tomel!)

yang camera CANON 550d mmg dari dulu lagi nak....tapi ayah x kasi....tpi nak sngt camera tuhh.....mmpukah saya memilikki camera semahal e2? 

                                                                            ini dia 
cantek kan???? sebab tuh saya nak sangat !!! >.<

yang handphone NOKIA e5 tuh....x dpt p0n xpe....sbb dah ade handphone....tpi dye cntek jgak....hurrmmmmmm


tgk dalam kotak agi.......cntek kan???? sy suke hp yng bnyk keypad.....senang!!!hurmmm....tpi kne tggu 5 thun lgi laaaaaaaaaaaaaaaa!!!!  bru bole tukar

ini SCOOTER yang saya mahukan 
walaupon nmpk lme....tpi dye comel n sesuai dengan remaja zaman sekarang,,,huhuhu....best nyer klo dpt....
tgk la seat dye....comel kan???? lampu dye,,,,wahhhhhhh!!!!! >.<

ni laz yang saya nak......kerete ni dipanggil SMART CAR  sbb dgn saiz n kelajuannyerr
ini dia
nmpk lju kan? hahahaha...!!!comel la!! aritu saya nampak 1 kat kwantan...! lju gile...wahhhhh!!!! comel ya amat!!!! walaupon seat dy just ade 2....kerete ini bukan untuk ditumpang okay...hahahah kidding kidding

hurmmm....harap2 dpat sume ini ataupon jauh lbih baek dari ini....INSYAALLAH!! k laaaaa byeeeee...

Assalamualaikum..... 
p/s: sorry kalau salah eje...

0 Komen Orang Baik: